Vill spela!!

Är så himla taggad på å spela mitt läskiga spel just nu!! Måste ju lixom prova det! Drog faktiskt med playstationet från min brors rum (han hade snott det) med alla sladdar och gitarrer och skit och kopplade in det i MIN tv äntlign igen, men orkade inte spela då och om jag spelar nu... JA, låt oss säga att det inte är någon jättebra ide. Av flera anledningar.. hehe

Fick just reda på att vi har nationella i matte imorgon på morgonen.. woho, får jag väll dra mig till skolan imorgon iaf, och jag som hade gått in i min skolfria bubbla.. BLÄ!

Vill ha te men mitt enda koffeinfria te är typ nästan slut så får ta å skita i det.. Så ska gå å lägga mig i sängen nu, och sova lite om ett tag också. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0