Varför är jag så himla trött?

Skippade båda träningarna, för trött, skippade sista lektionen, för trött, har hållt på att somna i soffan hela eftermiddan och när jag var ute med Ed svor jag på att om jag stannade så skulle jag ramla ihop och ligga kvar, för jag var så himla trött! Det är helt sjukt.. Men snart är det fan sommarlov!!
Har vart med pappa och handlat precis och köpt dumle oboy och (för en gångs skull) apelsinjuice. Det går inte att ha juice i dethär huset eftersom en viss människa (brur) missbrukar, men får se hur det går, det var en stooor förpackning, mums!
Provade dumle oboyen när vi kom hem. Va otroligt länge sen jag drack oboy och gud vad gott det var! Men tror inte det var någon skillnad mot vanlig? kankske om man tar en klunk av varje efter varandra att man märker en mindre skillnad men..
Har vart duktig och kört tvättmaskiner idag. Brukar tvätta alla kläder under en dag och sen blir det mindre och mindre i lådan under några veckor tills det är typ helt tomt, och nu hade jag nästan varken rena kläder (är hemsk på att spilla på mig själv, har stort hål i läppen hehe) eller trosor kvar, illa!  Känns bra att vara dutig!
Sista bilden imorgon, och jag blir nog klar. Dock kommer min vision inte bli perfekt, men bra iallafall! Tänkte ta ett kort på en riktig människa och ha i rummet, men får sätta mig och rita lite istället, det var länge sen! På kvällen är det första rallykursen med Ed, Supertaggad! Hoppas det inte regnar bara, för det var vad det stod i tidningen ..
Nu måste jag gå och duscha och sen ska jag njuta av lite småplock av oboy, juice, russin, jordnötter och kanske lite riskakor.. Och TE! Och försöka kolla på en film på tv. Bröllopsfixaren är det, men missade början så kommer säker bara tycka det är jättetråkigt eftersom jag inte fattar hela poängen med filmen hehe!
Puss godnatt!


Ett annat bilddrojekt- måla en tallrik
New York skyline för de som inte fattar, fönstrena tog en evighet, men gjorde dem under ett antal spanskalektioner hehe! riktigt nöjd :) (finare på långt håll)

Kommentarer
Postat av: joss

din tallrik är asfin, och ännu snyggare i verkligheten! :)

2009-05-27 @ 22:23:20
URL: http://juicefineb.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tack <3 joo, de ser bättre ut på långt håll och när man ser typ skiftningarna i vattnet bättre :D

2009-05-27 @ 22:39:01
URL: http://honnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

sådär blir det för mig med, blir typ alltid så jävla trött på eftermiddagen, dör typ :P



din tallrik är gryyyym ;D

2009-05-28 @ 13:24:03
Postat av: klara

fan vad fint du målat! :)

2009-05-29 @ 17:25:04
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0