Utmattade!

Alla tre var helt slut i huvet hela dagen, så det kändes lite segt! Vi gick omkring jättelänge i stan och hittade ingenting, men när vi bestämde oss för att sluta leta frenetiskt och kanske titta på lite vanliga kläder så hittade både Jennifer och jag en klänning! Jag hittade lite annat också faktiskt!
På vägen hem från stan fick jag helt otroligt ont i huvudet, det kändes som om en knut drogs åt i min hjärna precis bakom ena tinningen, flera gånger.. konstigt var det! Vi kom hem vid typ fem, sextiden och jag har vilat sen dess. Dagen har bara flugit förbi!
Skulle ändå vilja åka in till stan imorgon igen för att kolla på ett par jeansshorts jag såg att de hade på cubus (där de även hade 30% off på alla kläder) och vill till teshopen på NK för att kolla, de har tydligen en massa roliga teer där! (Jag nöjer mig inte med mina 12 st hehe!) Skor till klänningen och vanliga sommarskor behöver jag minsann också! Men har en mindre känsla av att det kanske inte kommer hända? känner typ mig själv..
Jag undrar när jag kommer komma i säng och sova... Känns drugt att bara sitta här hela kvällen.. Just nu sitter jag i min stora säng med datorn och kollar på film, dirty dancing 2 och me you and dupree lite fram och tillbaka, supermysigt!


Köpte denhär tröjan i stan, den passar jättebra till ett par shorts, och min hängiga väska i sommar!

Förlåt för de jättelånga inläggen, det är inte kul att läsa, jag vet..
Får se när jag går och lägger mig, har alltid himla svårt att göra det.
Godnatt iallafall! PUSSS


Kommentarer
Postat av: freja

skitsnygg tröja! vart köpte du den? :D <33

2009-05-22 @ 20:12:48
Postat av: Nicole

Tack! På GinaTricot ;D <333

2009-05-22 @ 20:22:14
URL: http://honnicole.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

jorå din blogg är kul att läsa :D

2009-05-22 @ 21:54:22
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: freja

najjs! :D <33

2009-05-23 @ 12:43:41
Postat av: My Josephine

söt :)

2009-05-23 @ 15:23:06
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag gillar verkligen din tröja!! :D

2009-05-25 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0