Till alla idioter därute:

Jag totalt lackar på de idioter som skriver "hoppas din helg har varit bra" När jag i inlägget tidigare, eller till och med samma inlägg skrivit att den har varit så jävla skit. Eller de som bara gör reklam, och skriver "gå i på min blogg blö blö blö tävling blö blö.." De åker bort direkt för de e inge kul att ha. Okej, verkar som om jag gör världens deal av dethär, men bara så att alla vet så är det ingen ide att skriva de inläggen för de åker bort på dirren ;)
PUSSS godnatt!

Kommentarer
Postat av: jeni

natti nattiiiiiii :DDDDDD

2009-05-26 @ 01:55:16
URL: http://jenibanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas helgen har varit bra;D

2009-06-02 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0