Thomas Sabo

Drog till täbban med tjejerna och Fredrik på eftermiddagen och köpte äntligen min Thomas Sabo berlock (som jag skulle få för att jag klarat va i skolan 5 dagar i rad utan en enda hoppad lektion) Det är så otroligt sjukt svårt att bara välja en alltså! Finns så många å välja på och jag älskar dem alla.. Men till slut blev det en liten Lady ur lady och lufsen, assöt!
På kvällen kom Emil över, hade inte träffat honom sen i måndags och gud vad jag sakna honom.. Han drog precis, hehe!
Kom just på att jag inte övat på pianot ett dugg tills i morgon.. Tror jag tar sovmorgon och övar lite då, går på pianot och sen, efter det, skola imorgon. Vi ska typ åka iväg på någon konstig tekniksak? Kan kanske bli kul? Annars är den sociala delen också trevlig!
Puss godnatt!
(Lägger upp bild på mitt vackra armand typ imorgon eller någon dag då jag orkar ta kort heh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0