Tegodis!

Jag kom iväg till stan iallfall, trots att det regnade (fick dock skjuts till busshålplatsen hehe!) ! Gud vad duktig jag känner mig! Tyvärr var de shorts jag ville ha slut i min storlek, så jag provade nåra andra men de va inte så snygga.. Dessutom var storlekarna jättestora! De som jag inte ens brukar komma i var minst en storlek för stor, korkat..
Men det blev mina teer som jag hade längtat så efter! Roibos blåbär yoghurt och green cheescake och båda luktar så otroligt himla gott så det inte är sant! Vill ha dem som parfym typ haha! Och cheescaken.. jag vill äta den direkt från paketet alltså! Måste prova dem snart!
Just nu är Hon här, så kan inte gå och gör middag och sitter och hungrar ihjäl. Åt som tur var ett äpple i stan. Har därför inte så mycket att göra just nu.. Emil ville gå på bio ikväll (jag är dock typ faktiskt pank på riktigt nu, fick en riktig chock när jag kollade kortet, så får skrapa ihop pengar i så fall) men vi kan ju inte komma överrens om en film! Jag vill se Änglar och Demoner, man han säger att den verkar vara som Da Vinci koden (sant) och att den var tråkig (inte sant)! Han själv vill se StarTrek, BLÄ säger jag bara!
Får se vad som hände helt enkelt, vart duktig på att få saker att hända senaste tiden ändå! Puss!!

Kommentarer
Postat av: mia

Hehe, jobbigt när man inte vill se samma film! :P

2009-05-23 @ 15:27:10
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0