regnregn

Kom ut och gå med Vovven och som tur var träffade vi kungspudeln Åke (stackarn hade brutit tån!) Men de lekte lite iaf vilket gav Ed lite extra motion= jag behöver inte gå lika långt, Haha!! Regnade bajs, men Eddie är ju så söt så vem kan va sur i närheten av honom?
Från en annan SOLIG, men ännu inte lika grön, dag, men lade märke till att han stod likadant i den backen idag (intressant woho!) Men kom att tänka på den bilden då. Måste börja dra med mig kameran lite mer!! Är faktiskt riktigt värt det ibland

Nu ska jag dricka te och chilla innan jag förhoppningsvis cyklar till tibble!
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Söt vovve! :)

2009-05-06 @ 18:50:34
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0