random uppdatering

Jag ser lite suddigt, ovan vid de nya linserna.. Hoppas verkligen mina ögon anpassar sig efter linserna och linserna anpassar sig efter ögonen! Har nämligen 2 månaders linser här, fastän vi bara beställde 1 månad.. Hmm!
Eddie var som vanligt bäst på vovvekursen, han kan redan allt.
Jag har fyllt i försvarsmakt sommarläger pappret! Ska nog gå och lägga det i brevlådan nu innan desperata!

Har börjat missbruka webcamen! Men ni älskar det, eller hur!? Hehe, kommer ångra mig med massa bilder lite senare, och nej, alla är med största sannolikhet inte jötteseriösa (den innan den innan!!)
Men nu ska jag gå till postlådan! PUSSS titta på desperata, Edie typ dör?!

Mina ögon är förresten jättemycket mörkare nu än på andra bilder, känns som värsta skillnaden, men det kanske bara är jag? haha

Kommentarer
Postat av: jeni

så jävla söt bild! men eey jag är fett på, ska bara fixa pappäär ;D

2009-05-19 @ 22:14:25
URL: http://jenibanan.blogg.se/
Postat av: Tjelsi

försvarsmaktens sommarläger.. vad gör man där?

2009-05-20 @ 01:45:04
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Nicole

Tjelsi- DEt är studiebesök och man får prova på olika saker och sova över och träning och så.. Om man är över 17 får man skjuta med en AK 5a men annars luftgevär :) Vet inte riktgit exakt vad man gör, så kan inte beskriva det bättre än så x)

2009-05-20 @ 10:57:17
URL: http://honnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0