Packapacka

Ojoj ännu en lite konstig dag!
Efter skolan, som jag hann vara i typ 20 minuter innan vi slutade, så cyklade jag hem till Jennifer en snabbis och sen vidare till tåget in till stan. Tog viktigt beslut och något kanske kan bli lite fixat idag. Efteråt gick jag hela vägen från mitten av Hornsgatan till medborgarplatsen och besökte några affärer på vägen. Om jag hade varit rik alltså.. Då hade idag varit en extremt lyckad shoppingdag. Fick dock lite saker med mig hem iallafall! Blev först ett te med den spännande smaken av choklad/mint, luktar exakt som after eight, hade lika gärna kunnat lukta på det lixom!! Sen blev det en kavaj och ett rosa litet skärp från second hand butiken Emmaus. Har velat ha någon sorts kavaj ett tag, men eftersom jag har en smärre känsla att jag typ aldrig kommer använda en så har jag inte velat lägga ut pengar på en, men denhär kostade bara 60 kr så det kunde man ju inte motstå! Och skärpet kostade bara 30, värsta fynden! Brukar inte hitta något på såna ställen, men idag hittade jag saker överallt, även på monki- där jag knappt brukar hitta något alls, så typ älskade jag 5 av de ungefär 10 plagg jag provade och ville bara ha! Avstod dock från att köpa något därifrån eftersom de va lite dyrare..
Men snart ska jag köpa någon ny tröja tror jag hihi!

Jättedålig bild men för sent för att orka med systemis!

När jag kom hem från stan åt jag lite snabbt och sen bar det iväg på hundkurs med Eddisen. Stackarn var så himla stirrig för han va tvungen att gå i koppel och fick inte hälsa på de andra hundarna, så han satt och pep typ hela tiden. Tyckte dock inte det gjorde så mycket eftersom han typ redan kunde det vi övade på? Mycket basic, men tror och hoppas han får någon utmaning när jag går rallykursen med honom!
Sen var det hem och packa iallafall, samtidigt som jag försökte se på desperata hemmafruar och vara social med min pojkvän (svårt), för imorgon bär det av till vaxholm och paddling ut till någon ö för att sova där! Jag vill INTE välta och INTE blöta ned mitt hår, det skulle vara katastrof, med tanke på att jag inte heller kommer vara sminkad!!! Hehe.

Märkte idag att jag kan läsa när jag sitter på tåget, vilket var himla skönt att veta för när jag börjar på Jensen i höst, för då kan jag plugga lite på vägen till och från skolan så att det inte blir någon bortkastad tid!!

Men nu är det nog egentligen dags att sova, kommer ju inte orka imorgon annars!
Puss och kram skummbanan! Godnatt, sover över på ön så kommer inte skriva något på hela dagen! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: joss

fina saker! även fast te är äckligt :)



hare bra på ön, bli inte myggmat <3

2009-05-13 @ 19:47:38
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0