Möö

Så var det över. Hon har dragit också tror jag
Är så jävla trött så de inte e sant, men jag håller just på å totalt stressa upp mig för först så har det gått folk fram och tillbaka här utanför i typ tio min och nu har det börjat lukta rök, jävla massa rök, så kommer säkert brinna upp inatt.

Det var supermys hos Frejs idag, åt massa, prata och kolla film. Hon fick värsta coola boken om hur man ska göra olika saker. och då menar jag verkligen olika, fanns lioxom allt! Från hur man ska hacka ingefära till typ vad man ska ta för golfklubba i olika situationer och paryoga och en himla massa mer! Det låter inte så intressant kanske, men det var en tjock bok helt proppfull av olika instruktioner, askul! Sen kollade vi på Scary movie 2, hehe

Är som sagt sjukt trött och sover i stort sett redan, så ska gå och läga mig nu, måste ju vara utvilad till Dansen också!!
Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0