Inte skola!!

Jag är så himla slutkörd..
Har suttit hemma och laddat upp massa bilder på facebook så att alla ska få se, och Emil kom en stund. Sen åkte jag till Coop och storhandlade med pappa. Jag blir alltid helt crazy när vi gör det och hittar massa roliga saker som inte alls stod på lappen! Köpte bland annat ännu ett till te idag, typ päron någonting . Pappa börjar bli sur på mig för jag har alldeles för mycket te i skåpet, typ ca 11-12 olika burkar/påsae/förpackningar, mums! Har dessutom 2 st i mitt rum hehe! När vi kom hem provade jag mitt nya choklad/mint te. Det var inte äckligt, men.. speciellt! haha! Nej men ganska gott, beroende vad man är sugen på. Jag brukar oftast vara sugen på jättesött te och då passar min mango/passionsfrukt/grädde (tror jag att det är) Från KOBBS jättebra!

Jag vill verkligen ha ett jobb, vill vara rik.. Någon random människa som kanske har något bra tips hur man som knapp 16åring kan tjäna pengar? Den människan blir jag skyldig ett enormt tack i så fall!

Jag är typ så trött att jag är på jättedåligt humör och känner mig helt dryg mot alla. Får väll se om jag ens kommer till skolan alls imorgon, för har knappt övat på pianot, och det skulle väll vara min enda anledning att komma..

Puss godnatt <33

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :d

2009-05-15 @ 00:19:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0