Hemma!

Gud vad jag är trött nu alltså! Jag och Jennifer var ute och gick i nästan 3 timmar! Det var asmysigt ute och Ed badade litegrann! fast lite läskigt var det, så någon dag få jag ta och bada med honom lite. Nu är hela jag slut och har ont i ryggen (gammal kvinna) och typ träningsvärk i benen, så jag tror jag skippar iden om boxningen hehe.. Men denhär promenaden måste ju räknas som ett träningspass, är iallafall nästan lika slut! Och det är faktiskt 2 pass imorgon också.
Otroligt nog är min hund fortfarande inte trött! Aja, jag ska iallafall sitta här och vila min rygg och titta lite på tv och ikväll ska jag och emil titta på söndagsparty (dit min och joss bästis Johan Palm kommer haha) och sedan Deja vu.
Puss på det ha en jättekul söndagskväll (blä)
Juste, kom på att det är American inventor ikväll/natt igen! Älskar det!

Lillpucko <3


Och visst lyckades vi skrämma upp en katt i ett träd på hemvägen!

Kommentarer
Postat av: Rita <3

Fina bilder! :D

Kram, hoppas du får en superbra söndagskväll och en bra vecka! ^^

2009-05-17 @ 17:53:27
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: joss

hahaha just deeeet! måste så se hur han gör bort sverige <3

2009-05-17 @ 19:21:29
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0