för mycket

Nu har klockan överskridit min gräns, blä.. Simningen gick åt helvette, hade knappt ätit något under dan eftersom en viss människa befann sig i mitt hus och hade inte tränat på jättelänge så var trött. När jag kom dit märkte jag att vi inte alls hade älsklingstränare som vi brukar ha på lördagar utan hortärnare som vi oftast har på onsdagar. MEn aja, jag var ju där så fick simma. Efter ett tag blev jag iallafall trött och simmade bara lugnt crawl och då kommer hon fram och ba "vad tror du att du håller på med?!" Jag berättar att jag är trött och verkligen inte orkar mer och hon låter som om jag är nån jävla kriminell och säger att då behöver jag u inte komma till träningarna utan bara gå på motionssim. Fan människa, jag betalar för att simma i grupp och du får betalt för att träna oss= JAG är kunden och kunden har alltid rätt.. Så jävla förbannad, bröt ihop totalt..
Aja, kvällen spenderades lugnt med Eddiebejbis och vi gick prommis och så.. Kollade lite på 2 American pie som gick i rad efter varandra och var ensam hemma mwaha
Har äntligen lite planer för sommarn! Ska till Finland med mormor några dagar i slutet av juni och nån vecka senare åker jag och Freja på ridläger!! Himla kul
Men ska sova nu, är fortfarande på så jävla dåligt humör och ångrar så att jag inte gick ut till simhallen igen och puttade i horiga tränaren (som hade kläder på sig)
Puss sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0