En dag imorgon också? Tror inte de va..

Sitter och med en underbar kopp roibos vanlij te  och har precis gjort mig i ordning och låst in mig på mitt rum. Kände att det inte ens var någon ide att försöka sova i hyfsat normal tid då jag hade sovit 2 timmar på kvällen.. Ska titta runt lite på nätet nu, bla kolla om de finns någonstans som visar hur man gör lockar med plattång, och sen ska jag nog sova. Är ganska så trött ändå, men min hjärna anser inte att det är ett bra själ att sova tydligen, utan man ska vara totalt borta och typ däckad innan den går med på att utsöndra sömnhormongrejjer.
Planerat att vara duktig och gå i skolan de 2 sista veckorna och faktiskt njuta av sista tiden i vallatorp med klassen och flickorna, men får se hur dags jag orkar gå upp imorgon.. Bror väll på vädret, om de blir fint kan jag kanske komma iväg i tid!
Men nej nu ska jag inte skriva mer! Godnatt

Kommentarer
Postat av: joss

det är bra att du är i skolan nu, vi saknar dig annars ju :(

puss

2009-05-27 @ 16:55:02
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0