Duktiga mig

När jag gick in på mitt rum för att hämta skor och en tröja för att gå ut med vovven foick jag en smäre chock- det var extremt stökigt! När jag drog hemifrån i onsdags morse lämnade jag en massa kläder överallt, och inget blev bättre av att jag inte orkade packa upp väskorna när jag kom hem igår, så jag hade hallvuppknutna påsar i hela rummet och man kunde ungefär inte ta sig fram. Så när jag kom hem igen så bestämde jag mig för att städa och vips såg mitt rum riktigt trevligt och inbjudande ut!
Sen gick jag ut på gatan och fotade lite för grannarna har ett fint träd och solen sken så trevligt. Det gick rikgtigt bra faktiskt! Och självklart ställde ju Eddie upp på några kort när jag kom ut också, så söt han är!
Nu ska jag äta och så får vi se när Emil och tjejerna kommer. Vi ska kolla på Bedtime stories, jag har sett den förut, den är jäte söt och jag bara älskar hamstern (som egentligen är ett marsvin dårå..) !! Helt underbar haha!
Puss Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0