DÅLIG DAG

dethär har vart en DÅLIG dag. Har blivit intvingad till mitt rum i stort sett hela dan pga Henne. Sen försvann Hon några timmar efter middan dock, men nu typ klockan 12 kom Hon tillbaka? Aja, måste säga till pappa snart, kanske får flytta hemifrån, snälla gud!

Igår var dock en bra dag! Eller. på morgonen var den dålig, men drog mig iväg till skolan i tron om att det skulle bli bättre (har dessutom extremt stressigt på bilden). det blev det inte. Inte förräns typ Jennifer och jag hade fått springa som idioter (eller ja, hon cyklade) till bussen och sen andats ut. Då började det funka. Soligt och mys i stan, och inhandlade lite mer både färgiga och inte rosa kläder! grattis mig! Hittade också äntligen ett par solglasögon som dessutom var på rea, haha suckers! Sen skyndade vi oss hem till resten av tjejerna för å hinna laga mat innan det blev natt. Maten blev jättebra, mycket godare med typ "riktig" mat än nå lätt tacos eller något, det roliga ligger ju lixom i å laga hela grejjen! Senare kom Emil som typ missa 2 tåg pga massa (enligt mig) dumma människor och sov över <3
Det är ovanligt att jag är igång en hel dag, men jag orkade! Kanske därför idag blev så extremt nere. Men det mesta skyller jag på denna härliga kvinna....!

satt vid brasan en stund också :)

När jag har dragit i mig mitt te ska jag nog försöka sova lite tror jag, dumt å va vaken såhär länge, men sov faktiskt typ sammanlagt 11h under natten och sen typ 3 mitt på dan. (hennes fel, hennes fel)
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

pussssssssssssssssss

2009-05-02 @ 03:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0