Bråttom till skolan typ

Godmorgon! (nästan på riktigt för en gångs skull)
Jag är påväg till skolan, har precis plattat håret (saknat mitt plattade hår även om lockarna va fina).. Jag brukar aldrig ha tid att gå in på datorn på morgonen, och det har jag faktiskt inte nu heller, men jag orkar inte riktigt bry mig. Försöker förskjuta klädvalsprocessen typ? De e konstigt väder ute, molnigt är det. Och imorgon ska det tydligen regna.. Faaan..
Men men, ska försöka hitta något att ha på mig och sen får jag rejjsa till skolan, tror Arne börjar bli lite sur på mig för att jag antingen inte kommer eller inte gör något på tekniken..
Ska packa gympapåsen också, första utegympan för mig hehe! Puss ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: mia

Idag är vädret inte alls fint! ;/

2009-05-27 @ 17:43:45
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0