Blöta kalla strumpor

Det regnade inte på hela dagen, och sen, precis när jag och Ed började gå mot skavlöten för hundkursen började det såklart regna igen. Självklarrt! Och nu när vi är hemma har det slutat regna.. Det dick ganska bra iallafall, han är så duktig min vovve! Efteråt hackade jag typ tänder och var blöt genom jackan, koftan och linnet på vissa ställen, helt sjukt! Tittar på supersize verses superskinny, det gick förra sommaren också och jag gillar det programmet. Vet inte varför men det skrämmer mig bort från båda ändar typ?
Är jättetrött, hoppas jag kommer i säng i tid nu då för imorgon SKA SKA SKA jag till skolan!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en underbar helg :D

2009-05-28 @ 23:33:11
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0