Älsk <3

Inte vidare oväntat så cyklade jag inte till täbban.. Utan jag fick skjuts!! Hade faktiskt gärna cyklat, men Emil bestämde sig för å följa med och vägrade cykla, och jag pallade inte va seg så åkte med honom. De blev några armband och ett par örhängen som jag har längtat efter (inte riktigt lika bra som jag hade väntat mig, men det är det aldrig, så för att vara jag så blev det himla bra!) nå tygväska som typ e bra för skolböcker i framtiden när ja inte har nå skåp på Jensen och kanske för å ha badgrejjer i i sommar och två stycken playstationspel!!! Haha, igårnatt blev jag så himla sugen på å spela något skjutspel eller liknande så jag köpte ett typ "animerat" spel; Ratchet & Clanc tror jag det heter, texten är så konstig, men de e iaf nå barnvänligt uppdragsspel och man e typ i rymden och är en hund och hans kompis e en liten robot TYP hihi! Emil sa att han älskade det när han hade det (när han typ va vaddå, 10? haha). Det andra är typ enligt han i affären ett riktigt läskigt spel; Manhunt eter det. Ser psykiskt ut och på en av bilderna på baksidan e de nå barn med en konstig vit mask och mannen man är som spelare står med en kniv bakom och ska antagligen mörda det. Kommer så få mardrömmar men gud vad kul!! Haha så kul å va nörd! Men brukar faktiskt typ aldrig spela någonting (förutom Guitar Hero när jag är med andra människor) tycker det är ganska tråkigt och blir väldigt otålig oftast.

PUSS


Märkte just att jag missade första boxningen, men det är dubbelpass så får se om jag går på den senare. Tvivlar dock..
Och pappa åkte ju dessutom iväg någonstans, hörde bara bilen dra.

Aja puss på alla som faktiskt orkar läsa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ratchet & Clanc äger!

2009-05-04 @ 20:12:45
Postat av: Jessica

Ratchet & Clanc ÄGER! jag är bääst på det spelet! ;D

2009-05-04 @ 21:26:21
Postat av: Nicole

Haha så bra, tror jag kan lita på dig iaf om du tycker det xD

2009-05-04 @ 22:16:43
Postat av: Jessica

det är lixom roligt på ett töntigt sätt, sen är hela spelet sådär skönt mysigt. ett lät "barn"spel men också med lite fart! haha fyfan vad töntigt det här lät xD som värsta speltönten, ääsch x)

2009-05-05 @ 20:00:36
Postat av: Nicole

Haha klart man måste va lite töntig iaf <3

2009-05-05 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0