8 Maj

Gud vad jag är trött! Tog sovmorgon i morse men sov ändå knappt 8 h, vilket är på gränsen och sen har jag vart igång sen jag vanade typ! Typ halvt sprang till skolan för att hinna till pianot sen gick och gick vi innan vi gick till bussen där jag fick stå och likadant på tunnelbanan sen stod vi och väntade och sen gick vi omkring på Teknikgrejjen vi va på. Va helt okej, en sak var dock underbar!! haha!! Herregud, blev helt virrig, underbaaar!
Drog hem lite tidigare eftersom jag ansåg att jag behövde lite mat som inte var kakor. Hemresan gick jättedåligt och kallt blev det också..
 

Så nu sitter jag här och typ är dödstrött, och ska dra mig iväg till Freja om typ knappt en timme! Men har ätit massa nötter och russin och druckit te så piggnar väll till.
Nu ska jag titta på Scrubs som just började, sen byta kläder och dra! Puss <3

Kommentarer
Postat av: jenibanan

så sjukt jävla underbaaar

2009-05-09 @ 11:38:48
Postat av: Nicole

<33333333

2009-05-09 @ 15:44:40
URL: http://honnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0