7 Maj! det går fort

Oj fan vad jag känner mig seg och dryg. Igår hände ingenting. Pappa fatsnade i trafik så de blev inge utvecklingssamtal och sen missade jag både simningen och boxningen. De börja regna också så gick inte ut med Ed förrän efter middan men va så snäll att jag tog sena kvällspromenaden också eftersom jag hade panik eftersom jag bara hade suttit hela dan.
När jag kom in efter promenaden gick jag (med hjälp av Daniel för jag typ trodde de skulle sitta en witch i förrådet) och letade bland farfars gamla mediciner efter en pillerburk till bilden. Helt sjukt mycke mediciner, typ en papperskasse full! Mycket var bara dubletter av ögondroppar, men ändå en jävla massa, skulle lätt typ kunna ta livet av sig om man tog alla dem? Hehe


Idag har det varit sol! Blev nästan klar med mitt rum på bilden idag. Det är inte ett så krävande rum, behöver mest bara limma fast lite färdiga saker men iallafall, de e bra, fast mina fingrar fick cancerbakterier på sig! Drog hem tidigare för jag blev sur på tekniken. Härligt och fint när jag kom hem så tog ut Ed i trädgården och fotade lite så originella saker som blommor och liknande.. Blev inte direkt bra, lackar när man knapt ser skärmen på grund av ljuset så ja inte vet vad som blev dåligt och vad jag ska göra istället. Men lite bra gjort  iallafall!
Emil påstår att det ska regna idag? Det gillar jag inte.. Och de har faktiskt blivit lite gråare nu..

Måste dra till täbban igen idag, för måste köpa present till Freja eftersom vi ska dit imorgon kväll!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0