5 Maj

"Har du tillstånd å smsa under provet?"
Men vad tror du själv?
Hade nationella i matte på morgonen. Gick säkert mycket sämre än vad det kändes, så är det typ alltid den senaste tiden. Men det var endast därför jag drog mig iväg till skolan. Blir så himla sur när man måste sitta kvar och vänta i 40 min också eftersom de har så överdrivet långa provtider! Hade gärna velat välta bordet jag satt vid, men det satt en snäll pojke framför mig som jag inte ville göra illa,. hehe. Drog mig igenom hålet sen, skönt å va lite soial med folk och gick på So'n sen då vi hade svenska nationella och min grupp fick äntligen redovisa så då har man det gjort!
Skulle ha åkt till stan idag, men jag är så dålig så det blev inte så.. Helvete egentligen..

Blir så SUR på vädret! eller, det gör mig sur..
Vill bara sova, men måste gå ut med vovven snart också.

Gratis till Freja som fyller 16 idag!!
Desperata hemmafruar och Dans ikväll Puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0