4 Maj

Igår fick jag en himla bra ide! Ska matstrejka så länge Hon är här! Det är något som verkligen borde göra intryck på min stackars fader, för han verkar inte vilja lyssna på mig, vilket jag dock tyvärr kan förstå.

Men usch vilka tråkigheter, nej, inatt somnade jag typ halv 5! inte bra, jag förbannar spindelarpan- som jag totalt fastnade vid och försölkte vinna iaf EN gång, förbannar tv'n som visar bra program mitt i natten, förbannar fåglarna som skriker och förbannar min mobil som går å koppla till trådlösa nätverket. iallafall när det är skola nästa dag! så lite sent blev det och gav helt enkelt upp tanken på å gå till skolan på morgonen.

Nu ska jag se om det finns något kul å göra kanske, blev inge täbban igår efter som vi har en jävulsk hora till engelskalärare. Va jättedåligt väder imorse, men nu lev det lite soligare, och har fått tillbaka min cykel från emil nu så kanske kanske blir något!

Ikväll är det ingen dans, för vi har genrep i Tibble imorgon istället, eftersom de e uppvisning redan på lördag!!! Så kanske går på boxningen, va ett himla tag sen, men är faktiskt inte så himla peppad, är så svårt å komma igång å träna igen efter lov och så blev jag sjuk dessutom..
Jösses, men nu ska jag nog ta å klä på mig lite!
Pusss på alla söta

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i maj! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/05/manadens-blogg-tavling.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg (glöm inte att skicka länken till blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-)

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-05-04 @ 16:55:21
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0