30 maj!

Det är helt otroligt, i övermorgon är det juni och snart är det klassresa och bal och avslutning! Hejdå vallatorp! Sov hos emil i natt för jag ville verkligen inte sova ensam, hatar det. Men drog hem nästan direkt för att lägga mig i solen och nu har jag legat och stekt i typ 2 timmar, underbart! Skulle vara kul att göra något kanske, men om nån gör något annat än att dra och bada riskerar man ju att hamna i skuggan! Så jag ligger kvar här på gräsmattan med min bok och min mobil. Kanske drar vill täbban och biblioteket senare när de bästa soltimmarna är över, har en försenad bok tror jag, och skulle behöva en my också, just nu läser jag om de böcker jag har.. Är himla glad för solen iallafall och imorgon kommer det våra ännu varmare!! Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0