3 Maj- Trevligt

Typ godmorgon?
Om en timme ska jag och Jennifer dra in till täbban en stund, så fick man det gjort också! trevligt trevligt
Igår var också mycket trevligt, höll dock på å typ dö när jag skulle gå hem vid 1 tiden genom skogen för de va så sjukt tyst, så tyst som det inte kan vara ute, och vid varje litet löv som prasslade var jag säker på att det var en äcklig gubbe som skulle våldta mig. Brukar inte va sån som är rädd för det, har mest men från skräckfilmer och tänker på grudgear, the ring flickor, creepar och otrevliga skrik, men igår var jag mer.. vet inte, verklighetstrogen?
Nu tänke jag gå å hälla i mig lite mer te tror jag och sen måste jag klä på mig!
Ha en trevlig dag -även om den inte e lika solig å fin som igår :( (då jag faktiskt både brände mig lite och fick lite färg!!!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra dag!



Prenumerera gärna på min blogg och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

2009-05-04 @ 14:49:00
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0