28 Maj

Jag hatar världen. Ville verkligen gå till skolan, behövde det också, men nu får jag stanna kvar i skolan imorgon istället. Det var så att jag var så duktig och gick upp i tid och åt frukost och borstade tänderna. Märkte att det började regna, men men tänkte jag, lite regn är ju inte farligt. Men när jag sen öppnade dörren för att gå ut till mig, ser jag hur det står som spön i backen, en gardin av regn, vatten överallt. Om jag hade cyklat till skolan i det hade jag druknat. Därför gick jag förbannad in i mitt rum, lade mig på sängen och efter en stund så däckade jag. Det var skönt! Vaknade lite då och då (en gång vaknade jag och tänkte "jaaa det är sol och fint väder ute!!" men det var bara min taklampa som lyste...) men gick upp halv 11. Sitter i soffan med en kopp te och ska kolla på film nu. Kollar nästan aldrig på film ensam, har inte det tålamodet, men ibland så går det. En regnig dag är en perfekt filmdag! Nu har det dock slutat regna. Horvärld.
Nu sätter jag på filmen, pusss

Kommentarer
Postat av: joss

hatar regn

2009-05-28 @ 18:17:59
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0