26 Maj godmorgon

Hello! Vet ni att jag är så himla jävla trött att jag inte riktigt orkar skriva.. Var i skolan idag, båda de lektioner jag behövde gå på faktiskt och sen stan. Kollade skor men kommit fram till att jag få ha coinverse på balen typ? Kom hem och har nu precis sovit  typ 2 timmar och missa hundkursen.. Ska gå och göra te nu, har inte druckit så mycket te när de har varit så varmt som idag (helt underbart, leggins och två tröjor blev lixom för varmt!) så får passa på när det går (Nu börja de regna hehe)
Desperata snart! Pusss

Mig tidigare idag när jag kom hem. Hade lockigt hår idag! Såg för jävligt ut när jag vakna men jag lyckades platta bara övre delen av håret! Fast imorgon vill jag kanske platta, har inte sett mitt långa hår på jättelänge känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0