24 Maj

Denhär helgen har verkligen varit för jävlig.. Fattar inte varför min pappa verkligen inte kan lyssna på mig? Bara totalt ignorerar mig och tar ingenting jag säger på allvar..
Fick iallafall några ensamma timmar i solen när De var ute, underbart!
Ikväll är det nog några program som man vill se på och vid tolvtiden är det American inventor!
Får se när horan åker hem så jag kan få nå mat, har ätit en halv banan som jag hade i simpåsen sen igår, men va ingen rolig mat.. blä!
Fick förresten idag reda på att de e gravsättning på fredag, tack för den informationen? kunde inte ha väntat lite längre med att berätta det eller? Men man måste inte gå så kommer nog inte göra det.. Ett halvår imorgon..
Hoppas på en bättre kommande vecka! Pusss

Kommentarer
Postat av: Julia

härlig header:P

2009-05-24 @ 22:04:53
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0