21 maj

Igårkväll åkte jag Jeni, Jessi och Philip till grindtorps kyrka där några fårn musikklassen i näsbydal skulle hålla en konsert. Det var askul och de var så otroligt jävla bra!! Ma blir så avundsjuk när man ser dem stå där och (vissa) sjunga så otroligt bra och de som spelar gitarr bara flyger med fingrarna och allt är bara så otroligt bra! Efteråt bjöds på läsk och lite chips och så och vi stannade kvar och pratade ett tag, och sen åkte vi och några folk hem till Jennifers kompis för att kolla på kattungarna. Bra ursäkt hehe, de va assöta, föddes i torsdags! Kollade på film och så men blev hemdragen ganska snabbt..
Uderbar kväll iallafall!
Snart ska jag in till stan med Jeni och Jessi för att kolla på balklänning! Möjligtvis lite annat också, hehe!
Pusss!
Hittade linsen igår, när jag kom in i badrummet nåra timmar senar låg den mitt på handfatatet, men hade torkat.. Får se om det går at använda den iallafall sen, den ligger och mjukar upp sig i vatten

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din dag har varit bra :D

2009-05-21 @ 18:35:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0