2 Maj

Damp mobil, råkar trycka lite snett på en knapp också försvinner allt, hela nätet lixom! Jag sitter alltså just nu ute på verandan i solen och steker med shorts, naken mage och nya solglasögon och skriver från mobilen via det trådlösa nätverket! Helt underbart, även om mobilen inte är det smidigaste i hela världen när de gäller internet. Hon är fortfarande här, och jag lackar. Men bestämt mig för att inte förstöra en till dag för mig, utan kan försöka va allmänt dryg och förstöra hennes! Dock vet jag inte riktigt om jag vågar, men lite iaf. Idag var jag fett taggad på å typ bada i rönningesjön, men det var tydligen ingen annan ;< kanske drar in till täbban och kompletterar shoppingen i torsdags istället! Det är bra när jag skriver ned vad jag borde göra så att andra ser, när jag lovar mig själv något slutar det oftast med att jag ljuger för mig.. Men nu ska jag sluta skriva innan jag lyckas råka trycka bort allt igen och fortsätta steka! Puss ha en underbar sommrig dag

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag var juuu, men sov (aa) nu kommer jag iaf :D pussss

2009-05-02 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0