19 Maj

Hello!

Jag är på typ ett normalt och mänsligt humör vilket känns underbart! Vanligtvis är jag på top eller ganska/riktigt låg, men aldrig lixom.. neutral hehe.
Idag har funkat ganska bra, gick till hemkunskapen, drog hem en stund åkte till stan (fick typ knappt ut något av det) och sen hem. Sov typ större delen av tåget, så himla pinsamt hehe.. Nu när pappa kom hem så hade jag fått post! Det första var mina linser! Ögonen blir annorlkunda, men inte supergröna.. Men finare iallafall! Dock tror jag att hålet för pupillen på linsen är för litet för mina stora pupiller, för just nu ser jag helt suddigt på kanterna överallt... Men får se om jag typ kanske vänjer mig vid det? Annars så provar jag en anan sort när dehär är använda bara!
Det andra var en inbjudan från försvarsmakten! Ja jag vet, det låter inte direkt bra, men de bjöd in till ett litet sommarläger 10-.15 augusti, och den enda kostnaden är 200 kr i medlemsavgift! Jag var nära att bli medlem där i höst och gå dit en gång i veckan men det blev av någon anledning inte så, men ett närapå gratis läger kan man ju inte säga nej till!? Man sover över där och så, så himla kul!! Och jag som älskar att skjuta och sånt också hihi.. (Kommer dock bara få använda luftgevär eftersom jag är under 17 men ändå!)
Så nu är det bara för pappa att skriva under och skicka in så får vi se om de vill ta med mig! Så kul!!

Berättade förresten för min far idag om den plan som jag och tjejerna har om att åka till öland i sommar, och han verkade inte helt emot det! Känns super, och nu kommer jag inte bara sitta och dega hela sommaren, fy fan vad sknt, förra sommaren var allt så himla dåligt..

Men nu står pappa och tjatar och hunden och gnäller för vi ska iväg på valpkurs (jag ska leda idag igen, känner mig så ansvarigo och cool) ! Ikväll är det desperata hemmafruar, stort hjärta på det!
PUSS

Förlåt för långa texter :(

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en bra dag! ^^

2009-05-19 @ 20:30:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0