17 Maj

Norges nationaldag och min namnsdag (Nicole Malin Rebecka Burstein)! Grattisgrattis!
Vaknade vid 10 idag. Det är en ganska lagom tid, för det känns som om jättemycket av dan skulle ha gått, men klockan är bara kvart över 1, känns bra och inte så stressigt!
Har idag äntligen beställt mina färgade linser! Beställde bara ett par som räcker i en månad, men måste ju se om de funkar och är snygga, och behöver kanske inte lägga ut extrapengar på sånt fint nu under sommaren heller! Har suttit ute i solen en liten stund nu och snart ska jag och Jennifer ut och gå med Eddisen= jag tar initiativ! Duktig mig. Får se om jag hinner dra till täbban lite efter det för jag vill titta på typ sandaler och ska verkligen försöka gå på boxningen i kväll! De va så himla länge sen jag var där och den gången var så jävla dålig så har lixom som ett spökande minne.. Men som sagt, försöka!!
Ha en bra dag Pusss!

Varmt, soligt och sommrigt ute <3

Kommentarer
Postat av: R&L

Söt blogg :)

2009-05-17 @ 13:36:05
URL: http://rebeccaochlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0