16 Maj

Så seg så seg. Jag har verkligen så sjukt svårt att ta tag i mig själv och göra mig i ordning och göra något. Orkar lixom inte, så jävla jobbigt att tänka framåt.. Men imorgon kanske jag och Jeni drar till stan? Skulle behövas, är så stressad!
Igår kom Freja och jag på att jag ska följa med henne på ridläger i sommar! Så himla kul, har fan inte ridit på typ 2 år!!
Ska springa iväg till simningen nu, bra när man har saker bestämda i förväg för då får jag en anledning att komma ut från mitt lilla rum.. Och när jag kommer hem ska pappa och jag beställa färgade linser till mig! Är supertaggad, vill ha jättegröna ögon, äskar verkligen det!
Puss ha en bra dag!
Någon mer än jag som typ bojkottar melodifestivalen..?

Kommentarer
Postat av: LoEm

Tycks om min nya design?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0