14 Maj -Hemma!

Gud vad kul det var! Kändes som en liten klassresa typ och jag är så otroligt glad att jag inte valde något annat tråkigt vanligt stanna hemma.
Vi tog bussen ut till Vaxholm till något ställe där de hade kanoter. Först fick vi träna på å ta oss upp i kanoten igen om den välte, vilket då såklart skulle hända i vattnet, men jag typ.. Hoppade över det hehe, Var så otroligt kallt i vattnet! Sen packade vi kanoterna fulla och paddlade iväg till ön. Väl där satte vi upp tälten och sen kunde vi springa omkring och göra lite vad vi ville. Det blev väldigt extremt kallt och jag var nästan nära att åka hem men när jag kom framför elden, fick mat och lånade Monicas jacka så jag hade 5 tröjor på mig blev det okej och som tur är gjorde jag inte det!
Vi lagade mat och satt vid brasan och sen gjorde vi en tipsrunda med otroligt konstiga frågor som jag och Jennifer vann!! Sen var vi bara i vårt vindskydd och chillade hela kvällen. Det var jag, Jennifer, Estmyr, Adrian och Matte i vårt vindskydd, men folk kom och hälsade på massa också.
Det var helt hemskt att sova, Keso och flera andra skrek som fan hela tiden, det var hårt som in i helvette och jag och Estmyr typ halvt låg på mig och vi drog i hans sovsäck båda två hehe! Men fick några timmars sömn ändå och sen åkte vi hem. Helt slutkörd nu, men gud vad kul vi hade! Inget jag hade velat missa alltså!

Alla avgudade min kamera, så här kommer några av de 419 bilder som blev tagna!! Haha!

Keso och Lindberg räddar några jag tror är Oscar och Erik

Estmyr och Matte som just badat

Underbart vacker osminkad ofixad jag som äter banan

Estmyr och hans Chiquita

Brasan och jag börjar bli varm!
Adrian, Jag, Oskar, Jennifer, Kristine, KP, Keso, Oliver, Pontus och Hacke

Matlagning, min och Jennifers blev extremt smaklös
Kristin, Hanna och Monica

Undehållning i tältet
Jennifer, Fredrik, KP och Adrian

Kommentarer
Postat av: jeni

så jävla kul det var! tur att du tog med kameran haha

2009-05-14 @ 16:34:07
URL: http://jenibanan.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Mysiga bilder :)

2009-05-14 @ 21:07:13
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0