12 Maj så tröt!

Jag somnade helt sjukt sent igår, men bestämde mig för att ändå vara den duktigaste i världen och gå upp och gå till skolan i tid. Min plan gick i stöpet efter att jag ätit frukost, då jag upptäckte att min far inte var hemma, och jag hade planerat att få skjuts. Jaha, ingen ide att komma för sent till nationella tänkte jag. Så satt typ lite och sen upptäcke jag att jag höll på å somna så gick och la mig lite igen, men satte veckarklockan så jag skulle hina till tema iallafall. Det gick inge bra för jag stängde typ av den i sömnen, helt slut!
Jag började för 3 minuter sen nu. Men ska göra mig i ordning och gå dit iallafall..
Ikväll är det vovvekurs och desperata, woho!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0