11 Maj

Idag har vart så himla konstig, allt har bara vart annorlunda och fel tider och allting.. Tog sovmorgon men sprang till skolan och tog plojfoto, gud vad kul.,. Sen drog jag hem direkt och typ.. Jaa, jag vet inte, hade ett otroligt långt utvecklingssamtal vid halv 6, och sen kom en hantverkare hem till oss eftersom vi ska bygga om lite, så fick inte mat förrän vid 8! Åt då dock VallaThai, asgott! De va Tofu i min mat, hade aldrig smakat det förut, men det hade konsistensen av tvättsvamp och smakade.. Jag vet inte riktigt men typ tvättsvampsfisk/ingenting? Hehe, men kul att äntligen få prova det typ!
Fick reda på att jag har kvar mina MVG'n i de flesta ämnen, bra, behöver bara fokusera litegranna på några få ämnen, så kanske jag har lika bra som förra terminen! Får se om jag pallar.
Får också se om jag hamnar i sängen i något sånär lagom tid. Egentligen är det faktiskt inte alls den 11 maj längre och jag har nationella i fysik på morgonen! Undrar dock hur viktigt det är egentligen alltså? Men senare så har vi första av 3 temadagar, och jag har paddling med blandandra Jennyfer, Estmyr och Adrian tror jag, kommer nog bli intressant och kallt! Kommer sova över på en ö (UTAN TOA) onsdag-torsdag!
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: jeni

vi kommer äga paddlingään

2009-05-12 @ 23:09:17
URL: http://jenibanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0