10 maj

Jag är så otroligt himla trött, och har just spenderat typ 5 timmar i soffan, mestadels sovande hehe, blev liten sent på kvällen och tidigt på morgonen!
Laserdome var så otroligt sjukt kul, kände sig så himla cool när man sprang omkring och kollade runt hörnen och så! Jag fattade typ ingenting och det gick verkligen åt helvette i början, men sen kom jag 3a av alla näst sista rundan!!! (När de förjävliga skåningarna hade gått..) Efteråt drog vi till donken och vi var en himla massa folk, men sen var vi tvugna att springa hem för å hinna med tåg och saker, sjukt kul iallafall!
Väl hemma var vi 7 pers som sov i mitt vardagsrum, kan ju säga att det tog ett tag att somna alltså, och sen lyckades de vakna långt innan väckarklockan ringde, gah! Men somnade ju i soffan nu då hehe!
Otroligt kul kväll alltså!!
Nu ikväll ska jag så kolla på Fphilip och Fredriks söndagsparty klockan 21, för Zach Braff (JD från scrubs) är med!  Också måste jag hitta kläder till plojfotot imorgon.. Fiskare och pirater, suger..
Aja,, Pusss

Kommentarer
Postat av: joss

... och då sov du ändå bara bredvid EN person!

visserligen kanske en lite mer på person men iallafall ;) jag var så otroligt nära och det var så otroligt varmt :o

2009-05-11 @ 22:57:18
URL: http://juicefineb.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

älska scrubs :D

2009-05-18 @ 12:26:33
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0