Vilken normal tonåring vaknar självmant såhär dags?

Släckte vid halv tre. Ovanligt sent faktiskt, men sånt hnder ibland. Vaknade vid 4 någonting och undrade om inte natten var slut. Och nu vid 8 vaknade jag igen, var typ helt svettig och kunde verkligen inte somna om. Vad är dethär för skit? Gav iallafall upp och gick och hämtade datorn och la mig i sängen igen. Är ju fan astrött. Men kan nog ta igen mig lite senare idag på flyget. Jag och min kära mormor ska nämligen till finland idag (har en massa tusentals släktingar där). Samma tid som förra året faktiskt. Det är helt sjukt hur snabbt det senatse året har gått!!
Igår var en ganska vanlig mysig ganska väl använd dag. Åkte in till stan, var lite med emil på eftermiddan och när jag hade kommit hem och packat så drog jag ut med Jennifer ett tag. Älskar att man kan vara ute i kjol och tjocktröja typ på kvällen och det är precis jättelagom varmt! Provad dock att sola lite på morgonen och efter knappt en timme hade jag fått väldigt nog, var något otroligt varmt!!
Men men ska typ kolla på en film nu tror jag, har en del på datorn som jag vill se men inte har kollat på. Vet inte hur mycket tillgång till datorer jag kommer ha i finland, men annars kommer jag hem på måndag.
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0