31 Maj -Utnyttjat dagen till fullo!

Igår var superkul, vi satt på ängsan och lekte med lite bollar och Robert spelade helt underbart på gitarr och vi hade allmänt superhärligt! Efter ett tag gick vi dock in till en pojke vid namn David som var med för han bodde precis bredvid och det började bli riktigt kallt. De andra störde sig dock mest på myggen tror jag, men jag är typ immun mot dem? Lite sorgligt faktiskt, kul med något ibland iallafall, så man får känna sommaren!? Sen bestämde sig folk att dra vidare hem till Philip i hägernäs, men det ville inte Emil, så vi åkte hem till honom och jag däckade ganska snabbt. Kanske tur att jag åkte med honom, de andra kom inte hem förrän halv 4 och gick typ i 2 timmar?!
Vaknade iallafal i lagom tid och lämnade min morgontrötta pojkvän i sängen för att gå hem och utnyttja solen! Efter en stund nappade också Jessi och Jennifer på mitt förslag att dra till ängsan och bada. Det var så himla skönt och vi badade faktiskt lite! Jag ba dök i andra gången vi gick ned till vattnet hihi. Nu har jag bränt mig lite på ryggen men det gör ingenting alls, för jag är brun som en liten blatte överallt!!! värsta megabikiniranden från underdelen på framsidan, sån otrolig skillnad och jag är så glad!
När vi kom hem satte jag mig på rummet en stund och chillade för det var det faktiskt okej att göra efter en så bra utnyttjad dag, men så ringde Jeni och sa att Joss hade uppvisning på teatern om en kvart, så de va bara att slänga på sig en tröja och bättra på sminket och flygande cykla ned till tibble. Lång var den, en och en halv timme och jag satt på en jättehård kant mellan två stolar, men Joss var bra!!
Nu är jag hemma, klockan är typ nio och sitter med både dörr och fönster öppet med shorts, älskar sommaren! Snart kommer Emil lite också, och imorgon är det skola.. Sista skolveckan!!!
PUSSS

Robert och Jessi

Josse

David med amerikanska fotbollen i luften-helt omöjlig att kasta

Carl-Magnus på munspel och Robert gitarr

Jag tar ett D!

Jag och äslkipälsk

Philip och CarlMagnus med David i bakgrunden
Min kamera var älskad som vanligt haha


Kommentarer
Postat av: Emil

"lämnade min morgontrötta pojkvän i sängen"



Du ba lämna mig :o

2009-06-02 @ 20:06:13
Postat av: Jessica

ouuf vilket coolt gäng vi är :O ^^

2009-06-02 @ 22:07:44
Postat av: ♥ Sandra ♥

Härligt bilder :)

2009-06-02 @ 23:43:43
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0