Trött och ont i magen..

Skönt var det att komma iväg till skolan lite iallafall och gjorde faktiskt engelskaprovet.
Efter skolan cyklade jag och Jessi till täbban för att kolla lite bal och sommarsaker. Vill så gärna ha en klänning, men det är ju så inte jag, kan inte se mig i det verkligen! Det var väldigt urpolockat tyvärr, men hittade ändå ett färgat linne, ett par shorts, en bikini som jag har suktat efter ganska så länge och ett par skor till balen!! Eller, de hade inte skorna inne, men imorgon när jag ska till stan så åker jag förbi mörby centrum där de har lagt undan skorna i min storlek åt mig! Är så himla glad! Sen kommer jag inte bara kunna ha dem till balen, utan kanske kunna använda dem som sandaler också! Åååh så glad hihi!
Nu är jag jättejättetrött, och har haft ont i magen sen klockan 2, inte ett dugg kul.. Skippar boxningen, senast jag tränade var förra måndagen.. Ååh vad jag slarvar oc slöar, så jävla dumt av mig.. Och FAN kom jag just på , åker ju till gotland på lördag och kommer hem på tisdag och sen är det bal på onsdag så kommer missa 5 träningar (2 på onsdan).. Måste verkligen gå på nu på onsdag..
Aja, nu kommer Emil snart och han ska visa mig några scrubsavsnitt och sen ska vi kolla på boston teaparty!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0