Sommarlov på RIKTIGT

Äntligen alltså! Mitt sommarlov började ointe förrän i lördagskväll när Jeni och jag drog till täbban och åt kladdkaka. Idag var vi inne i stan under gassande sol med bara shorts och linne och shoppade sönder som vanligt hihi! Jag köpte för lite mer än jag ahde råd med faktiskt, så får ta och bettala tillbaka både Jennifer och Pappa med sparpengar nu hehe!
Men köpte faktiskt 2 par skor som båda bara kostade 129 kr/st (de ena inklusiva nå gay sula), en bikiniunderdel och kjol och klänning som jag alla tre verkligen behöver och så köpte jag min avslutningspresent också! Det absolut bästa var att det var rea på Thomas Sabo (visste inte att det kunde vara det?), så det blev så billigt att jag kunde köpa 2 st berlocker! Blev en drake som jag velat ha jättelänge och ett dollartecken, drewl! Imorgon ska jag faktiskt få min berlock av Emil också som han har lovat mig i ett antal månader.
Kommer göra massa imorgon, försöker klämma in allt på en dag eftersom jag åker till Finland med mormor på onsdag! Känns så dumt nu när det precis har blivit sol och varmt men det får det lov att vara där också nu faktiskt!
Har nå enorma asonda skavsår på lilltårna och hälarna eftersom jag idag gått in 3 par nya skor (ett par som jag fick när jag och mormor var i stan för några veckor sen) varav ett par med feta klackar. Men bestämmer att de ska vara borta tills i morgon så jag kan flyga omkring som en normal männsika, sådeså. Fattar inte hur folk kan gå omkring en hel dag eller festa en hel kväll i helt sjuka klackar, får de inte skavsår eller blir tröta i fötterna?! Det märks iallafall inte.
Men nej nu ska jag ta och sova är suuupertrött, förlåt för ett långt, segt tråkigt inlägg.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0