Sol, bad och lång promenad

Struntade i stan idag, orkade bara inte med det idag. Istället messade jag runt lite och efter ett långt tag fick jag med mig Jessi och Josse till skavlöten (stackars Jeni var sjuk). Både min och min brors cykel hade lyckats få punka märkte jag, men jag och Jessi började gå medans vi väntade på Josse som hade pakethållare så hon kunde skjutsa mig. Vi var nästan framme när hon kom hehe! Superskönt i solen iallafall och det var inte så hemskt kallt i vattnet.
När va hade legat och solat ett tag hörde vi några skrik och jag som hade somnat (har precis upptäckt förmågan att somna på varje ställe där jag sitter still och inaktvi i över 15 min) ryckte till och kollade chockad upp. Det var värsta bråket mellan ett gäng killar och en man. En av killarna hävdade att mannen hade slagit honom och krävde en ursäkt och då blev killens kompisar sura och helt plötsligt låg mannen och rullade runt på marken. Massa skrik och mannen ba stod där medans han fru stod och drog i deras stackars feta bulldog som inte fattade någonting och skrek om att akta glasögonen och ringa polisen någon och sen kom deras 10åriga dotter och började gråta. Efter ett tag kom polisen iallafall. Asläskigt och aningen patetiskt faktiskt. Man kan ju lungt påstå att killarna hade druckit.
Efter det drog vi oss iallafall hemåt och nu ar jag ätit middag. Ska vara med Emil ikväll men först ska jag duscha av mig sanden!
Puss

Kommentarer
Postat av: Make Up Store tips

snygg header :D

2009-06-30 @ 21:59:01
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: jessica

det var sjukt! fast kvinnan var konstig xD och mannen med ^^ såg lite ut som om han var helt lost xD

2009-06-30 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0