jobbat på som fan!

Har nu laddat upp bilder på facebook från gotland den senaste.. timmarna typ? hehe. Men har tagit en stund och har laddat upp "några" från den första dagen. Det blev 118 bilder! Imorgon kan jag kanske ladda upp från dag 2 och 3 haha! Men det är verkligen jättekul att kolla på bilderna, man blir så glad för allt va så jävla bra där!! Samtidigt är det ju lite sorgligt.. Men men.
Nu borde jag gå och lägga mig. Är egentligen inte alls särskilt trött, men kan göra en kopp te och sätta mig i sängen och läsa lite tills jag däckar iallafall! Vill faktiskt inte totalt vrida på dygnet, bara lite granna.
PUSSS godnatt

Ett MYCKET mindre utplock av första dagens bilder


Claes, Kristin, Joss, Fredrik och Matte


Jessi Joss och Josse


Jeni, Fredrik (under vattnet) och Jag


Matte, Claes och Joss


Jennifer och Oliver


Kristine, Josse, Joss, Adrian å Jaag


Jeni och Adrian

Ett MYCKET mindre utplock av första dagens bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0