Inte riktigt lika stekande hetta

Var inte så otroligt hemskt att flyga. Var så otroligt trött så sov nästan hela vägen till arlanda och hela flyget förutom starten, 5 min då jag drack te och landningen. Landningen är ju dock det värsta, mår så sjukt illa, speciellt på små äckliga finlandsplan (som förresten låter något enormt mycket, man kunde fan inte prata). Sen åkte vi hem till mormors syster och åt "lunch". Klockan var typ halv 5 och jag höll på att avlida av hunger ungefär. Satte mig i solen en stund, men är inte riktigt lika varmt här och solen gick i moln efter en halvtimma. Men klockan är ju faktiskt ändå ganska mycket, halv 7 redan!
Får se vad som händer senare, har en fet bok med mig och fick en till på flygplatsen. Alla får gärna spamma mig med sms, kan kanske svara lite när jag kommer hem på måndag sen.
PUSSS (extra puss på de som spammar!!)

Kommentarer
Postat av: joss

JAG DRÖMDE OM DIG HAHAHAHA :D

drömde att du var på åland med mig, och du blev helt förkrossad för att dina gratis sms inte gällde där. du började nästan att grina och emil blev typ assur för att du inte svarade på hans sms xD

pusss saknar dig!

2009-06-25 @ 09:52:07
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0