Gnällis

Godmorgon alla människor! Igår blev det ingen tid att skriva när jag kom hem för jag drog med Jessi ut på en härlig promenad och sen drog jag till Emil för att sova där. Ugefär som vanligt vaknade jag flera gånger under morgonen, typ klockan 6, 7, 8 och 9 och när jag till sist vaknade vid 10 somnade jag inte om. Emil var morgontrött som vanligt och jag otålig och morgonpigg som vanligt så jag vandrade hemåt. Shit vad varmt det är alltså! Ska till stan först idag men sen måste jag verkligen dra iväg och sola och bada!
På hemvägen såg jag en extremt stor (vissrligen död) skalbagge! Den var enorm, visste fan inte att det fanns såna äckel i sverige, så nu kommer jag ha fobier för att de ska krypa in i mitt rum och äta upp mig typ hehe. Igår såg jag och Jessi en orm också. Jag försökte hålla i den men då högg den efter mig!!! Tror dock att det bara var en snok? Det var iallafall den andra ormen jag sett i täby i år, och har aldrig sett några här förut!
Har extrem kläd och matångest för tillfället. Vet inte vad jag vill ha alls av något av det. Men får väll på och i mig något tillslut..
Puss alla, försök att inte avlida av hettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0