Do you have any pets in Australia..? Like a kanguru?

Igår var helt underbart kul!! Vi var hos kristine en stund men sen fick jag en sjuk adrenalinkick och Jennifer och jag kundde verkligen inte sitta kvar där, så vi cyklade med värsta energin till statoil för att köpa något gott och så att jag skulle få någon sorts middag. Så klockan 11 satt vi vid fontänen i täbban och hade precis ätit upp en hel jävla kladdkaka! AS gott! När vi satt där fick vi världens impuls att dra in till stan så vi ruschade hem och sprang till bussen. Kom in typ halv 1 och vandrade omkring på typ stadion och sen ner söderut med tunnelbanan, mot något som jag inte har en aning om vart det ligger!! Tror att klockan var typ 07 när vi bestämde oss för att börja dra oss hemåt, så vi sov typ på bussen och tunnelbanan och dcka någon timme i min säng sen. Var så himla fint väder hela naten och morgonen, men självklart så blev det äckligt grått och mulet typ 10 min efter att vi hade vaknat!!
Skulle vilja dra in till stan och göra något nu typ, men är faktiskt jävligt trött, typ uppe i 17e andningen nu eller så! Dessutom stänger säkert alla affärer snart. Men imorgon kanske? Någon som är på? 
Det var iallafall underbart att äntligen känna av lite sommarlov!
PUSSS på alla!

Kommentarer
Postat av: jeni

ihhiihiihihhi<333333333333

2009-06-22 @ 23:25:11
URL: http://jenibanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0