5 Juni

Gud vad jag har vart dålig på att uppdatera, men har verkligen inte orkat! Både igår och idag har jag på så himla dåligt humör när jag vaknade, fattar inte varför.. Igår stannade jag hemma men så kom Emil ganska snart och vi tittade på film och myste. Sen hundkurs- än en gång i regnet, hm!! inte trevligt! IDag var jag i skolan iallafall, fick reda på lite bra betyg och så gick jag på sista pianolektionen någonsin!! Helt sjukt, gått till den mannen varje fredag i skolan sen 3an, det är 7 hela år och kommer nu aldrig träffa honom igen! Men vad jag är bra nu, hehe!
Mormor hämtade mig efter skolan och vi åkte in till stan och köpte lite trevliga saker hihi! Blev ett par shorts som jag kollat på tidigare men som var lite för dyra, ett par jättesöta örhängen, ett par impulsiva helt okej sandaler och ett matchande underklädesset! Det var värsta märket och skitdyrt och jag känner mig så himla borskämd men behövde verkligen en axelbandslös bh till balklänningen! Jag har väldens bästa mormor hah!
Tog en långprommis med Freja och Ed på kvällen och sen kom min kära pojkvän en stund. Nu sitter han och är hög och vill inte gå och jag måste verkligen gå och lägga mig, eftersom vi ska på klassresa till Gotland imorgon!! Kommer bli så himla kul, hoppas bara det blir bra väder.. Så nu kommer det inte bli något inlägg förrän på tisdag kväll, om jag inte får jättemycket tid på morgonen innan vi åker, vilket jag starkt tivlar på eftersom vi ska åka 20 över 7! Så ha en bra helg Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0