19 Juni vaddå?

Igårkväll blev jag väldigt orolig. Klockan var lite över tolv och Pappa hade ännu inte kommit hem, och han som alltid brukar vara i säng till 11, annars orkar han inte upp till jobbet! Så jag smsade honom, och när han var seg på att svara så tänkte jag precis ta upp telefonen och ringa. Då svarade han att det var ju midsommar imorgon, så det var inge jobb!
Vad fan är midsommar för högtid? Visst, ljusaste dagen och så, men här kommer ju inget att hända. Farmor kommer komma för att äta lunch och få lite sällskap, men det hade lika gärna kunnat vara som varje söndag hon gör det. Inget alls kommer hända mig idag, och alla utom jag har planer och gör speciella saker idag.. Bajs typ., Varför har inte jag någon riktig familj?
Har iallafall redan ätit frukost och duschat och nu sitter jag här och upptäckte precis att jag har ont i magen. Gjorde också den upptäckten i morse att jag starkt ogillar att duscha på morgonen. Mycket bättre att ställa sig och slappna av i duschen på kvällen efter en lång dag.
Menmen, får se vad som händer, är fortfarande lite sjuk, men ingen feber längre iaf. PUSSS


Onödig bild vad menar du? Här är min mobil iallfall, den är en stooor del av mitt liv hehe!

Kommentarer
Postat av: Catti-mo

och här satt vi och tyckte precis likadant. Hade kunnat ha hur kul som helsdt om du kommit över. Då hade vi dragit någonstans.................

mo

2009-06-22 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0