17 Juni

hej.. Jag är sjuk.. Det suger.
Igår hann jag inte ens logga in på datorn, känns ganska bra. Va i stan, åkte direkt till emil, skyndade hem och åt, åkte på hundkurs (min hund är typ bäst i hela världen) och sen direkt till Kristine med lite folk eftersom hon flyttar till Norge i höst. Efter det var jag så himla trött (vi har börjat bete oss som gamla tanter och blir trötta vid 10tiden!?!) så gick hem till Emil som bor granne med henne och sov där. Och på morgonen var jag död. På något sätt kom jag ändå hem för behövde min frukost och sen har jag suttit i solen och läst och halvsovit ett tag, men sen kom en massa moln så nu tänker jag spela mina playstationspel som jag köpte för en evighet sen och ännu inte har spelat, hehe.
Idag kommer väll typ absolut ingentgin hända.
Puss.


Tyckte det började bli lite tomt på bilder så här är lite från Gotland :)


Kommentarer
Postat av: joss

hahaha old ladiiiiiies :)

puss krya på dig <3

2009-06-17 @ 16:45:32
URL: http://juicefineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0