13 Juni

Shit vad dålig jag har blivit på att uppdatera då, men jag har varit så upptagen de senaste dagana!!
Kom hem sent från Gotland i tisdagds, på onsdagen var det skola, göra sig i ordning en massa, bal och sen va med massa folk till 2 typ, torsdagen var en helt värdelös lagdag på drottningholms slott (men ville ju inte missa sista dagen) och på kvällen var det hundkurs, gratta mormor och leka med Emil och fredag var det avslutning, lunch hos mormor och sen leka med Emil igen tills idag! Jösses alltså, men kul har det varit!

Känns helt sjukt att det är slut nu. Inget mer valatorp!? Fick knappt säga hejdå till klassen heller, alla bara rusade iväg.. Sen var det tänkt att man skulle träffas senare dock, men det började ju regna och har fortfarande inte slutat!!
Mina betyg blev helt ok, lite besviken för att jag "missade" 300 poängs strecket men det spelar ingen sötrre roll. Sänkte mig ett snäpp i de 3 ämnena jag hade förväntat mig i då jag knappt hade varit på 2 av ämnena (slöjd och hemkunskap, sänkte från MVG till VG och VG till G) och bara hade ett svagt MVG i Teknik förra året och inte gjort någonting i år. Så gick från 310 till 295.. 300 sträcket!!! så dumt hehe.. Men hade ett antal frånvarotimmar också.. 121 närmare bestämt! Haha!
Nej men nu är jag supertaggad inför hösten! Vette fan hur seg sommaren kommer bli, men ska till finland, ridläger och kommit in på militärgrejjen! Så lite iallafall.
Kommer sakna bästa klassen så otroligt mycket, glömmer er aldrig aldrig aldrig! Saknar er redan, eftersom jag vet att det lixom är...SLUT!? Kommer börja gråta när jag tänker på det om några veckor!
Nu ska jag städa lite, har fortfarande inte packat upp helt hehe.
PUSSS


9D <3333
(Joss bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0